tirsdag den 4. juni 2013

Nye ting på bloggen



Jeg prøve at gå forholdsvis op i sundhed i form af kost og træning. Jeg forsøger så vidt muligt at træne x-antal gange i løbet af en uge og ved hjælp af madplaner, at leve sundt og samtidig billigt. Jeg vil gere havde mere fokus på min træning og kost, og derfor begynder der at komme flere trænings- og kostrelaterede indlæg på bloggen. Jeg håber nemlig på, at det derigennem vil skabe et bedre overblik, at sætte mål og forhåbentlig kunne bruge det som ekstra motivation for at nå frem til de mål. Det kan være lettere at nå målene, når man får dem skrevet ned, så det ikke bare er nogle mål i tankerne, men nogle mere håndgribelig og faste mål.

Mål der skal nås inden august 2013:
  •  Stå i planken i 4 min.
  • Bedre styr over kosten
  •  Lave nogle ”regler” omkring kost
  •  Træne 5-6 gange om ugen
  • Lave træningsplaner hver uge 


Hovedmål for 2013
  • Mere markeret og trænet krop 
  • Overholde kosten
  • Få en fast træningsrytme
  • Bevare fokus
  • Overholde træningsplaner 

Jeg har tidligere gået i fitness med et stort begynderhåb, men så falder det hurtigt igen, og 3 mdr. senere (ca.), er jeg meldt ud igen. Men denne gang har jeg været medlem siden januar, og har ikke har lyst til at melde mig ud igen, (holdte dog en mdr. pause da jeg arbejdede i udlandet, men jeg glædede mig vildt til at komme i gang igen). Det endte med at blive lidt halv langt (og ret sent), og undlod faktisk at skrive lidt. Det må komme i løbet af ugen.


Håber I har haft en god mandag

Ingen kommentarer: